اهمیت بازاریابی چیست؟

بازاریابی مهم تری کاری است که امروز می توانید در تجارت انجام دهید، حتی اگر در نام شغل شما کلمه بازاریابی وجود نداشته باشد. همه ی انواع بازاریابی متمرکز است برجل مشتریان و ترغیب آنها به خرید و اطمینان از اینکه انقدر از خرید خود راضی باشندکه بخواهند بازخرید کنند
آیا چیزی از این مهم تر هم وود دارد؟
آیا هرگز بدون مشتری میتوان کسب و کاری به راه انداخت؟
هدف ما :
هدفم از نوشتن این موضوع این است که به شما کمک کنم تا در کار حیاتی بازاریابی تا حد ممکن به موفقیت فکر کنید، نگران نباشید که هنگام نوشتن شما و بقیه کسب و کار های کوچک را در نظر میگیرم که علاوه بر نیاز به سرمایه گذاری ، پروژه های بازاریابی و چندین کار دیگر را نیز بر عهده دارند.همچنین این را نیز مدنظر دارم که ممکن است مدیران و کارمندان سازمان های بزرگتر نیز مخاطب این وبسایت هستند.
مخاطبان:

این را نیزدر نظر داشته ام که که بعضی خوانندگانم فروشنده کالاهای مصرفی هستند بقیه نیز کالاهایشان را به صاحبان مشاغل دیگر می فروشند، برخی کالاهای مادی می فروشند و برخی دیگر کارهای خدماتی انجام می دهند. انواع مختلف کار های تجاری تفاوت های مهمی باهم دارند، اما روش های خوب بازاریابی در هر جایی معجزه می کند!

خلاقانه ترین قسمت تجارت بازاریابی است!

بازاریابی ممکن است سرگرم کننده باشد، گذشته از این خلاقانه ترین قسمت تجارت است، مخصوصا در دراز مدت اهمیت ویژه ای برای کارفرمایان پیدا میکند.اهمیت مبحث بازاریابی در کسب و کار ها از این رو است که می تواند  بر هر استفاده سازمان یافته و هماهنگ برای فروش ، تبلیغات، کسب شهرت، ارائه خدمات مربوط به مشتری ، ایجاد شبکه اینترنتی تاثیر گذاشته باشد. خلق یک برنامه فروش و بازاریابی یعنی پرهیز ار اقدامات پراکنده و بی هدف.در ضمن به معنی فکر کردن در مورد این است که چگونه همه چیز در هم ادغام می شودو کمک میکند تا به اهدافتان در بازاریابی دست پیدا کنید ، اگر در سازمان بزرگی کار می کنید یا صاحب تجارتی کوچک هستید، در هر حال به یک برنامه بازاریابی منسجم و حساب شده نیاز دارید.

مفهوم مشتری :

مشتری کسی است که هرکالایی را که شما میفروشید می خرد، این مشتری ممکن است شخص ، خانواده ، کسب و کار،موسسه دولتی، مدرسه یا حتی یک هر کس دیگری باشد من همه ی اینها را مشتری شما می نامم چون قوانین بازاریابی شامل آنها نیز میشود.

مفهوم کالا:

کالا هر چیزی است که اگر به مشتری بفروشید او نیز استقبال میکند.خواه کالا باشد یا خدمات، کالای شما ممکن است جاندار باشد یا بی جان و مادی یا غیر مادی باشد.بسیاری از افراد فرشنده ی خدمات هستند، اگر شما نیز خدماتی ارائه می کنید در علم بازاریابی این یک کالا است و استفاده از یک واژه برای اشاره به هر چه شما قصد فروش آن را دارید.

فروختن:

فروش فرد به فرد ، یکی از روش های متعدد فعالیت های بازاریابی است که زیر پوشش بازاریابی قرار می گیرد. شما به هماهننگی در فروش نیاز دارید، که خود این کار بسیار پیچیده است.و این حوضه را به فعالیت های کسترده تری مرتبط می کند که برای بالا بردن فروش و جلب رضایت مشتری طراحی شده من با تلاش های نوشتاری ام برای موثر تر کردن تمام فعالیت های بازاریابی شما روش های بهتری را اراده خواهم داد.

نظرتان را بنویسید
دیدگاه
نام
ایمیل