۴ راه برای بهره گیری از انرژی بازاریابی

اگر فرایند بازاریابی خلاقانه و نوآورانه باشد قادر است اثری خوب و بنفع شرکت تان داشت باشد. در اینجا چند شگرد ساده را آورده ایم تا انرزی خلاقانه مضاعفی

به کوشش های بازاریابی شما تزریق شود.

 

 

 

 

۱-خلاقیت گروهی :

به ۱۰۰ ایده جدید برای بازاریابی فکر کنید و بعد ۱۰ مورد برتر آن را جدا کنید.

۲-مقایسه:

به چیز هایی فکرکنید که محصول شما شبیه شان است  و  به مشتری بگویید چرا.

۳-دست به دست چرخاندن :

ایده ی ساده ای را برای فروش و بازاریابی روی کاغذ بنویسید و آن را بدست کس دیگری برسانید و دستورالعملی به همراه آن بدهیدکه او باید چیزی به آن ایده اضافه کند یا آنکه ایده جدیدی برای آن اضافه کند. به دست به دست چرخاندن آن بین همکاران و دوستان خود ادامه دهید تا به شما کمک کند فهرست بلند بالاییی از ایده ها  و نظرات تهیه کنید و ازمیان آنها بهترین را گزینش کنید.

۴-بازنویسی:

ویرایش و باز نویسی به همان شیوه قدیمی و دوست داشتنی ممکن است  به ارتباطات بازاریابی بهتری منجر شود ، این کار در مقایسه با دیگر شگرد ها راه های بسیار خلاقانه تری را پیش روی شما می گذارد. از یک بروشور کپی بگیرید و خود را مجبور کنیدپنج تیتر اصلی یا فرعی جدید برای روی آن بنویسید.شرط میبندم بالاخره به یک مورد میرسید که بسیار چشمگیر تر و جذاب تر از تیترچاپ شده روی بروشور است و شاید هم متوجه شویدمی توانید آن بروشور را بازنویسی کنید تا تاثیرگذار تر باشد. بروید سراغ این کار و تلاش کنید.

نظرتان را بنویسید
دیدگاه
نام
ایمیل