۹ روش برای کم کردن هزینه در بازاریابی

از آنجاکه بازاریابی فعالیتی خلاقانه است، همیشه میتوانید راه های بهتر و تازه تر برای تاثیر گزاری بیابید و فروشتان را بالا ببرید حتی با بودجه  کم. در اینجا ایده هایی مطرح کرده ایم که به شما کمک می کندبابودجه کم نیز، تاثیر آن را بالاببرید.

 

۱- ارتباطات تان را از لحاظ بصری چشم گیرتر کنید:  

یعنی با استفاده از تصاویر آدم ها و صفحه آرایی های دینامیک و خلاقانه به این نتیجه برسید.این سبک بصری توجه خوانندگان را بیشتر ار هر کار دیگری، از جمله نامه و بروشور و تبلیغات، جلب میکند و آن را کارآمد تر و مناسب تر می سازد.

۲- ظاهرلوگویتان را ارتقا دهید: 

اغلب لوگو ها کسالت آور هستند.اما کمپانی های بزرگ همیشه لوگو های بی نظیری دارند. به نظر شما اول مرغ کمپانی بوده یا تخم مرغ لوگو؟!!!!

۳-دیده شدن  خود را در موتورهای جستجو گر گوگل و یاهو بخرید: 

این کار چندان هزینه بر نیست و همانقدر هم در بازارهای محلی پاسخگوی نیاز های شماست.

۴- محلی را اجاره کنید یا میزبانی اتفاق مهمی را بر عهده بگیریدتا در میان عموم شناخته شوید:

 هرازچندگاهی که اخبار ارزشمندی داریدبرای مطبوعات محلی بفرستید، غالبا این کار پروژه های جدیدی را نصبیتان می کند

۵-چیزی ارزان و ساده را برای هدیه دادن در نظر بگیرید: 

این روش همراه با محبوب ترین کالا با خدماتتان فروش مضاعفی را نصیبتان می کند

۶- کوپن های را ارائه دهید تا مشتریان بالقوه را تهییج کنید تا سراغ شما بیایند: 

ابن روش کمک می کند کیفیت کارشما بر مشتریان روشن شود با این حتا وپن های نخفیف را بی دلیل ندهید به راه های دیگر فکر کنید تا توجه آنها را جلب کنید.

۷-ضمانت نامه بدهید یا گارانتی فعلی را ارتقاء بدهید که چندان هم جمع و جور نباشد: 

اگر جدا خدمات یا کالای خوبی دارید مردو مردانه پشتش را بگیرید!!

۸-سوگند بخورید که هیچ مشتری را از دست ندهید: 

هر زمان که یک مشتری ناخرسند یا در معرض ازدست دادن دارید،دلیلش را پیدا کنید و او را هرجور شده  برگردانید.

۹-بفهمید که در چه موقعیت های بیشترین مشتری را از دست میدهید: سعی کنید در چنین موقعیت هایی تمرکز کنید تا تعداد بیشتری ازآنها را به مشتری تبدیل کنید

 

نظرتان را بنویسید
دیدگاه
نام
ایمیل