لینکی وار
لینکی وار

اگر به دنبال تکنیک فروش و تبلیغات می‌گردید، به جای درستی آمده اید. در این مقاله تمرکز ما بر روی ترفند فروش و تبلیغات و بازاریابی است. در واقع هدف اصلی تمام کسب و کارها و بیزنس های مختلف فقط فروش است. همه‌چیز بخاطر درآمد و فروش بیشتر اتفاق می افتد.

در این موضوع قصد داریم 6 تکنیک فروش را برای شما بازگو کنیم. یکی از عناصر اصلی هر کسب و کاری هم چیزی نیست جز بازاریابی. درواقع بدون بازاریابی فروشی هم اتفاق نخواهد افتاد. در این مورد هم قصد داریم 6 تکنیک بازاریابی را توضیح بدهیم. پس اگر به دنبال تکنیک فروش و تبلیغات هستید، به ادامه مقاله توجه کنید.

قبل از فراگرفتن تکنیک ها

هر نماینده فروش دارای چند تکنیک فروش و تبلیغات حرفه‌ ای مخصوص خودش است. اما چرا این کار را میکند؟

استفاده از تکنیکهای فروش آزموده شده میتواند بازی فروش شما را به سطح بالاتری برساند. این تکنیکها به دلایلی مشهور هستند – آنها برای فروشندگان زیادی قبل از شما کار کرده اند و میتوانند برای شما نیز کارساز باشند.

به یاد داشته باشید که مشتریان بالقوه، سرنخها و مشتریان مختلف – و موقعیتهای مختلف – به تکنیکهای فروش متفاوتی نیاز دارند. برای مثال، مدیرعامل یک استارت آپ کوچک ممکن است به سختیهایی که رهبران کسب ‌و کار در سازمانهای بزرگتر به آن عادت کرده اند، پاسخ خوبی ندهد. بنابراین در این مورد ممکن است بخواهید خود را با فروش رابطه ای یا فروش نرم تنظیم کنید.

در این مقاله ما فهرستی جامع از تکنیک فروش و تبلیغات مورد علاقه خود را همراه با منابع بیشتر برای اطلاعات عمیق تر گردآوری کرده ایم. از آنها به صورت مجزا یا ترکیبی استفاده کنید و آمار فروش خود را افزایش دهید.

 

6 تکنیک بازاریابی

در این قسمت از نکات و تکنیک فروش و تبلیغات و بازاریابی به نکات و ترفندهای مربوط به مارکتینگ می‌پردازیم.

  1. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمند ایجاد کنید

وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می‌آید، یک استراتژی خوب پایه و اساس تمام تلاشهای شما است. هر اقدام بازاریابی ای که انجام میدهید باید به استراتژی شما مرتبط باشد و هر کدام باید به عنوان عناصر مشترک یک ماشین بازاریابی به طور ماهرانه عمل‌ کنند.

متأسفانه چیزی که بیشتر بازاریابان از آن به عنوان «استراتژی» یاد میکنند، در واقع فقط ملغمه ای از تاکتیکهای فردی است. نکته شماره دو بازاریابی دیجیتال این است که اهمیت توسعه استراتژی قدرتمند خود را بهتر درک کنید. در مرحله بعدی میتوانید از آن برای ایجاد یک قیف فروش ورودی و کاملاً کاربردی که باعث افزایش فروش میشود استفاده کنید.

  1. بر روی آن چه در حال حاضر دارد کار میکند، تمرکز کنید

هیچکس نمیتواند تمام تاکتیکهای بازاریابی موجود در کتابها را اجرا کند. به خاطر این که هیچ‌کس منابع نامحدودی ندارد. به همین دلیل بسیار مهم است که منابع بازاریابی خود را بر این اساس تخصیص دهید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که بفهمید کدام تاکتیکها در حال حاضر کار میکنند و بیشتر روی آنها هزینه کنید. میتوانید با ایجاد رویه های عملیاتی استاندارد (SOP)، استخدام افراد بیشتر، سرمایه گذاری در ابزارها و غیره، کانال بازاریابی تان را بهبود دهید. اگر چیزی برای شما بازدهی ایجاد میکند، بیشتر همان را انجام دهید.

برای درک این که کدام کانالها کار میکنند، باید KPI های بازاریابی خود را ردیابی کنید. اگر قبلاً این کار را انجام داده اید که عالی است. اگر نه، هیچ وقت برای شروع دیر نیست. ابزارهای رایگان مانند Google Analytics و Ahrefs Webmaster Tools ردیابی این که چه چیزی بهتر کار میکند و چه چیزی بد را آسان میکند.

  1. تاکتیکهایی که کار نمیکنند را حذف کنید

همانطور که سرمایه گذاری بیشتر روی چیزهایی که کار میکند منطقی است، سرمایه گذاری کمتر روی چیزهایی که کار نمیکند منطقی است. سعی نکنید به زور یک کانال را مجبور کنید تا برای کسب و کار شما کار کند. از منابع خود عاقلانه استفاده کنید.

  1. به طور منظم عملکرد کسب و کار را ارزیابی کنید

مورد چهارم تکنیک فروش و تبلیغات ارزیابی است. عملکرد بازاریابی شما فراتر از استراتژی است که شما اجرا میکنید. به منظور تعیین این که برنامه بازاریابی شما چه گونه بر شرکت شما تأثیر میگذارد، حتماً به طور منظم عملکرد کسب و کار خود را ارزیابی کنید. شما باید درک کنید که کسب و کارتان به کجا میرود.

  1. از طریق سفر مشتری، افراد برتر را پرورش دهید

برای ایجاد یک ماشین بازاریابی بسیار مؤثر، باید زودتر از بسیاری از شرکتها در مسیر خرید مشتریان خود به آنها دسترسی پیدا کنید. با انجام این کار، میتوانید به جای از دست دادن آنها در میان سر و صدای کپی تکنیک فروش و تبلیغات، آنها را به سمت تبدیل به خریدار پرورش دهید.

درک سفر مشتری منحصر به فرد شما و نحوه نزدیک شدن به مشتریان در هر مرحله فردی بسیار مهم است و نکته شماره 5 بازاریابی دیجیتال را تکمیل می‌کند.

  1. بر اساس داده ها تصمیم بگیرید

بسیاری از بازاریابان به سادگی در حال انجام این حرکت هستند. آنها «میدانند» که اقداماتی که انجام میدهند همان چیزی است که «قرار است» انجام دهند. اگر بازخورد مثبتی در داده های خود نمی بینید، وقت آن است که تغییری ایجاد کنید.

6+1 تکنیک فروش

در این قسمت از نکات و تکنیک فروش و تبلیغات و بازاریابی به نکات و ترفندهای مربوط به فروش میپردازیم.

  1. ارسال ایمیل سرد

ایمیل سرد در ابتدای چرخه فروش قرار دارد. این یک روش فوق العاده مؤثر برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری، بدون اتلاف وقت زیاد است. به سادگی یک ایمیل فروش برای بخشی از لیست ایمیل خود ایجاد کنید، با استفاده از ابزارهای شخصی سازی آن را بهینه سازی کنید و ارسال را بزنید.

  1. فروش شخصی

فروش شخصی صرفاً به فروش در طی یک ملاقات حضوری اشاره دارد و به ابتدای تاریخ بشریت برمی‌گردد. با این حال، با گسترش تجارت در سطح بین المللی و پذیرش فناوری های ارتباطی، فروش شخصی کمتر محبوب شده است. گفته میشود، این تکنیک باستانی در فروش امروزی جایگاهی مهم دارد.

  1. فروش درونگرا

فروش درونگرا نوعی بازاریابی و فروش است که به مشتری اجازه میدهد به سراغ شما بیاید – و زمانی که انجام میدهد، بیش از 57 درصد از چرخه فروش را بدون شما پشت سر گذاشته است. این بدان معناست که شما سرنخهای فعال و واجد شرایط بهتری دریافت میکنید، زمان کمتری را هدر میدهد و خریدار کمتر احساس فشار میکند.

  1. فروش حساب هدف

هدف فروش اکانت به جای اینکه نمایندگان فروش شما بین فرصتهای کوچکتر بیشماری جهش کنند، به سرمایه گذاری زمان و تلاش بیشتر روی تعداد انگشت شماری از مشتریان بالقوه است. ریسک زیاد است، اما بازده بالقوه بیشتر است.

  1. فروش اجتماعی

برای آن دسته از ما که در زمینه فروش کار میکنیم، فروش اجتماعی دیگر به سادگی یک گزینه نیست – این یک روش زندگی است. تسلط بر رسانه های اجتماعی احتمالاً سریعترین و ساده ترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و انجام امور است. اما همیشه آنقدر که به نظر میرسد ساده نیست.

  1. ارجاعات

ارجاعات، جام مقدس فروش هستند. هنگامی که یک مشتری شما را به یک دوست یا همکار ارجاع میدهد، سرنخ در قیف فروش بیشتر از یک مشتری جدید به شما میرسد. اما روند دریافت ارجاع گاهی اوقات ممکن است کمی ناخوشایند باشد.

6+1. فروش راه حل

فروش راه حل زمانی بهترین کار را دارد که محصولات یا خدمات بسیار سفارشی شده را بر اساس نیازهای هر مشتری بفروشید. مانند فروش ارزش، این تکنیک به جای پرداختن به ویژگی‌های محصول، بر حل مسئله به طور کلی تمرکز میکند.

جمع‌بندی و کلام آخر

در این مقاله به‌طور خاص تکنیک فروش و تبلیغات گفته و توضیح داده شد. اگر میخواهید یک بازاریاب یا یک فروشنده حرفه ای شوید باید تمام تکنیک فروش و تبلیغات و بازاریابی را بدانید و در آن حرفه ای باشید.

همانطور که میبینید، بهترین راهی که میتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید، اجرای صحیح تاکتیکهای آزمایش شده و واقعی بازاریابی دیجیتال است. رقبای شما همچنان اشتباهات مشابهی را مرتکب میشوند، در حالی که شما در حال کنار زدن مین ها و رشد کسب و کار خودتان با این نکات هستید.

در ابتدا ما 6 تکنیک بازاریابی را بررسی کردیم. که همانطور که گفته شد، جوهره هر کسب و کار بازاریابی است و بدون آن چیزی منجر به فروش نمی شود. سپس ما به بررسی 6 تکنیک فروش پرداختیم. بدون تعارف، فروش بحث و هدف اصلی تمام کسب و کارها و بیزنسهاست. پس باید به ترفند فروش و تبلیغات و بازاریابی توجه ویژه شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید