لینکی وار
لینکی وار

شرایط ثبت آگهی در «لینکی وار» چیست؟

به منظور بهبود عملکرد، شرایط زیر برای ثبت آگهی وضع شده‌اند. رعایت این موارد،
علاوه بر افزایش رضایت کاربران، منجر به اثربخشی هرچه بیشتر آگهی‌ها نیز می شود.

 

آگهی منتشر شده به مدت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه بر روی سایت باقی می‌ماند و در
صورت عدم تمدید، آگهی منقضی شده و از روی لینکی وار پاک می‌شود.
در صورت حذف آگهی، پس از گذشت 24 ساعت از حذف، امکان ثبت آگهی مشابه فراهم می‌گردد.
هر کاربری که بصورت رایگان ثبت نام می کند مجاز به ثبت آگهی به نسبت پلن خریداری شده می‌باشد.
هر کاربر مجاز است در هر ماه نسبت به پلن خریداری شده، آگهی در یک استان و استان های دیگر ثبت کند
هر آگهی در هر کدام از استان ها قابل انتشار است.
هر آگهی می‌بایست نشان‌دهنده محصولات و خدمات مربوط به کسب و کار شما باشد.
آگهی ثبت شده از طریق برنامه‌‌ی اندروید «لینکی وار»، هم بر روی وبسایت  منتشر شده و هم از طریق
پایین صفحه و کافه بازار قابل مشاهده و دانلود می باشد
پس از ثبت و انتشار آگهی، امکان ویرایش اطلاعات تماس و همچنین دسته‌بندی آگهی و شهر وجود ندارد.

عکس آگهی باید چه شرایطی داشته باشد؟
طبق تجربه به دست آمده آگهی‌هایی که همراه با تصویر منتشر می‌شوند،
نسبت به آگهی‌های بدون تصویر، ۳ برابر بازدیدکننده‌ی بیشتری دارند.

از تصاویر واقعی یا طراحی شده، باکیفیت و مرتبط با کالا یا خدمتی که ارائه می‌نمایید، استفاده کنید؛
اندازه‌ی تصویر می‌بایست حداقل 500*500 پیکسل و حجم آن حداکثر 1 مگابایت باشد.
چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر مورد نظر منتشر نخواهد شد:

تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت، بیش از حد بزرگ باشد.
مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی،
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی،
تصویری که متعلق به آگهی دیگری در لینکی وار باشد،
تصویری که به آگهی مرتبط نباشد،
تصویر نیاز به چرخش داشته باشد،
اگر تصاویر شخصی ، غیرشرعی ، غیر اخلاقی، غیرقانونی باشد.

 

 

حفظ حریم خصوصی

لینکی وار با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش یا خدمات پشتیبانی، اطلاعاتی مانند کدملی، آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های سایمان‌آی‌تی قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعات برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

لینکی وار خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان می‌داند. لذا در راستای تعهدات خود، این منشور محرمانگی را تهیه کرده‌ایم. شما به عنوان مشتری می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن هرگونه اطلاعات شخصی در شبکه جهانی اینترنت از سایمان‌آی‌تی بازدید و از مطالب وب‌سایت استفاده کنید. با ثبت اطلاعات در این سایت، شما اجازه می‌دهید تا اطلاعات شما بر اساس مفاد این خط مشی جمع آوری و استفاده شود. ما اطلاعات شما را در اختیار هیچ شخص یا نهادی نخواهیم گذاشت و تنها به منظور پردازش سفارشات و ارائه‌ی خدمات پشتیبانی برای شما استفاده خواهیم کرد.

افشا

اطلاعاتی که شما در اختیارمان قرار می‌دهید در سرورهای امن ما قرار می گیرد. همچنین ممکن است اطلاعات جمع آوری شده درباره استفاده از وب‌سایت خود را در اختیار اشخاص ثالثی قرار دهیم اما این موارد شامل اطلاعاتی که قابل استفاده برای تعیین هویت شما باشند نخواهد بود.

هر جا که رمز ورودی به شما ارائه شده باشد (یا خود انتخاب کرده اید)، این رمز ورود شما را قادر خواهد ساخت تا به بخش‌های مشخصی از سایت لینکی وار دسترسی داشته باشید. حفظ و نگهداری از این رمز ورود بر عهده‌ی شخص شما خواهد بود. ما از شما می‌خواهیم که رمز ورود مناسبی را انتخاب کنید و آن را در اختیار هیچ شخصی قرار ندهید.

متاسفانه انتقال اطلاعات از طریق اینترنت دارای امنیت صددرصد نیست. علی‌رغم اینکه ما همه تلاش‌مان را جهت حفاظت از اطلاعات شخصی شما به کار می‌گیریم، نمی‌توانیم امنیت انتقال اطلاعات شما را تضمین کنیم، بنابراین مسئولیت هرگونه انتقال بر عهده شما خواهد بود. با دریافت اطلاعات شما، ما از روش‌های سخت‌گیرانه و امنیتی در جهت تلاش برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

کشورهای خارج از جامعه اقتصادی اروپا همیشه قوانین حفاظت اطلاعات قوی ندارند. به هر حال ما همیشه برای اطمینان از اینکه اطلاعات شما مطابق این خطمشی استفاده شود تلاش خواهیم کرد. مگر در مواردی که قانون ملزم بداند، ما هیچ بخشی از اطلاعاتی که شما در اختیارمان گذاشته‌اید را در اختیار دیگران قرار نداده، به فروش نرسانده و توزیع نخواهیم کرد.

کوکی‌ها

ما جهت مدیریت و اهداف بازاریابی ممکن است اطلاعات کامپیوتر شما، از جمله آدرسIP، سیستم عامل و نوع مرورگر را جمع آوری کرده و مورد استفاده قرار دهیم. این امر شامل داده‌های آماری درباره الگوها و عملکرد جستجوی شما در اینترنت بوده و هیچ ارتباطی با هویت ندارد. کوکی‌ها بسته‌های کوچک اطلاعاتی هستند که ما روی کامپیوتر شما ذخیره می‌کنیم. هنگامی که شما وارد سایت ما می‌شوید، سیستم ما کوکی‌هایی را روی کامپیوتر شما ذخیره خواهد کرد. مگر اینکه مخالفت خود را هنگام ارائه اطلاعات به ما اعلام کرده باشید.

کوکی‌ها به دفعات بعدی بازدید از سایت سرعت بیشتری می‌دهند. همچنین به ما اجازه می‌دهند تا بتوانیم ترافیک سایت را کنترل و نظارت کرده و محتوای سایت را برای شما شخصی سازی کنیم. شما می‌توانید با فعال کردن تنظیمات خاص در مرورگر خود از ذخیره کوکی ها جلوگیری کنید، در این صورت ممکن است نتوانید از برخی قابلیت های ویژه وب‌سایت لینکی وار استفاده نمایید.

امنیت و حفاظت

ما از اقدامات امنیتی استفاده می‌کنیم تا اطلاعات شما را از دسترسی اشخاص غیر مجاز و عملکردهای غیر قانونی، خسارات اتفاقی، تخریب و نقصان مصون نگاه داریم. ما اطلاعات شما را برای مدتی متعارف که قانون ملزم می داند، نگاه خواهیم داشت. در موارد خاص ممکن است وب‌سایت لینکی وار حاوی لینک های الکترونیکی به وب‌سایت‌های دیگر باشد. در صورتی که بخواهید از این وب‌سایت‌ها بازدید کنید، خط مشی حفظ حریم خصوصی و اولویت‌های حریم خصوصی آن‌ها معتبر خواهد بود.

تغییرات در خط مشی حفظ حریم خصوصی

هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در وب‌سایت اطلاع رسانی خواهد شد. لطفا قبل از هرگونه اقدام به خرید و یا درخواست خدمات، متن حفظ حریم خصوصی را مطالعه نموده و سپس به فعالیت خود در لینکی وار ادامه دهید.